Opening expositie Thomas van de Steeg
juli 19 @ 17:00 - 19:00

🔥 MANDALA’S, MAAR DAN ANDERS. 🔥
Geen grijze muren. Geen veilige keuzes.
De mandala-kunst van Thomas van de Steeg spat van het hout af. Met acrylverf bouwt hij laag voor laag aan unieke werken vol kleur, detail en energie. Alles is met de hand gemaakt, vol karakter en geen twee hetzelfde.
Op zondag 19 juli openen we zijn expositie bij Toos!
🕔 Vanaf 17:00 uur
🥂 Bubbel erbij
🍴 Hapje erbij
Kom kijken, ontmoet de kunstenaar en laat je verrassen door kunst waar je blik steeds weer naar terugkeert.